آندیا گرافیک | بهینه سازی وب سایت
7902
rtl,page,page-id-7902,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.2,vc_responsive
 

بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی سایت (سئو) چیست؟
نحوه افزایش رتبه سایت تا صفحه اول گوگل

هم اکنون میلیون‌ها سایت روی شبکه جهانی اینترنت ثبت شده‌اند. هزاران وب سایت با موضوعات مشابه فعالیت می‌کنند و صدها سایت تحت عناوین مشابه مشغول رقابت با یکدیگر هستند.
در این میان هرکس که به دنبال چیزی می‌گردد آنرا با کلمه مربوطه جستجو می‌کند. گوگل و یاهو معروف‌ترین سایت های جستجوگر در اینترنت است. سایت شما پس از طراحی و راه اندازی در میان صدها سایت مشابه در آخر صف قرار میگرید؛ مثلا اگر سایت شما در مورد خرید و فروش کفش باشد و کسی کلمه «خرید کفش» را جستجو کند سایت شما را پیدا نخواهد کرد. چرا که قبل از شما صدها سایت دیگر مقابل دید جستجو گر قرار می‌گیرد.
اما همیشه در میدان رقابت راه‌های سریع برای معروف شدن وجود دارد. یکی از این راه‌ها افزایش رتبه گوگل و یا افزایش رتبه یاهو است. رتبه سایت شما در سایت هایی مثل گوگل بر اساس معیارهایی ارتقا می‌یابد که به عوامل مختلفی مثل برنامه نویسی، بهینه سازی سایت و تنظیمات مرتبط وابسته است که اصطلاحاً سئو SEO نامیده می‌شود.

گروه کارشناسان سئو با به‌کارگیری جدیدترین متود های بهینه سازی وب سایت می‌توانند رتبه سایت شما را تا اولین صفحه گوگل (یاهو و…) افزایش دهند. این افزایش رتبه می‌تواند حتی تا اولین لینک ادامه یابد.
افزایش رتبه به معنی افزایش تعداد بازدیدکننده و به تبع افزایش تعداد مشتری سایت شما خواهد بود.

پس اگر به دنبال موفقیت چشمگیر روی شبکه جهانی اینترنت هستید و
اگر می‌خواهید در بازار اینترنتی اولین باشید بهینه سازی سایت رمز موفقیت شماست.